De uitwedstrijd ging destijds met 7-1 verloren. Gezien de stand op de ranglijst was niet de verwachting dat we gingen winnen, maar ervoor strijden... dat was toch wel het minste !

De eerste helft leek dat er niet echt op. We hadden toch wel redelijk vaak een verdedigde situatie, dat deden we goed. Maar dit was dan weer op het nippertje. Bij de acties ervoor waren we te laat, hadden we niet goed gegooid, of stonden we niet op te letten. De gretigheid om de vallende bal te pakken ontbrak te vaak. Er werd niet goed vrij gelopen, dus kon er ook niet gegooid worden.

In de eerste 10 minuten scoorde LDODK maar 1 keer, daarmee leek het dat we nog kansen maakten in de wedstrijd. In de tweede 10 minuten werd in 4 minuten 3x gescoord. Het was 0-4 en de wedstrijd was gespeeld.
De tweede helft ging beter. Af ten toe betere, langere aanvallen. En kansen om te scoren. Wieteke, die Marit verving, scoorde mooi van afstand. Er waren meer kansen, maar de ballen vielen niet goed. Dankzij de betere 2e helft, waarin LDODK slechts 1x scoorde, was de uitslag draaglijk. Arjan speelde prima voor de zieke Tim en Karst.
Volgende week de laatste wedstrijd: uit tegen Harich. Dan moeten er echt punten gepakt worden.

17 apr.20:00Oerterp/VKC MW1 - Boelenslaan / It Fean MW1Meer
20 apr.09:30It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F1Meer
20 apr.09:30Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E3Meer
20 apr.10:00It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B1Meer