Op zaterdag 21 december speelde It Fean 3 tegen de koploper DWA 2. It Fean 3 was al een aantal pittige tegenstanders tegengekomen. Aangezien DWA de koploper is van de poule, was van te voren wel duidelijk dat dit geen makkelijke potje ging worden.

We begonnen goed aan de wedstrijd, Margriet maakte in de eerste minuut de openingstreffer. In dezelfde minuut scoorde Jille nogmaals van afstand. Het volgende afvalsvak wist dit vast te houden, waardoor we in 6 minuten voorstonden met 4-0. DWA wist in de daaropvolgende minuten 2 maal de korf te vinden. In het eerste deel van de eerste helft konden we de voorsprong goed vasthouden.
Na een kwartier spelen werd DWA scherper en wist 3 keer achter elkaar de korf te vinden. Herman raakte in dit deel van de wedstrijd geblesseerd, waardoor B1 speler Rutger het veld in moest. Rutger heeft knap gespeeld en wist zich staande te houden tegen deze lastige tegenstander. Na 21 minuten spelen was de stand 7-6. Jille wist nog eenmaal voor ons te scoren in de eerste helft. Net een aantal minuten voor rust wist DWA nogmaals 3 keer te scoren, waardoor we de pauze in gingen met een stand van 8-9.

In de pauze werd benadrukt dat we in het begin van de eeste helft goed stonden te spelen. We moesten scherp blijven en ons niet laten verleiden om snel kansen te willen nemen. DWA ging steeds meer achterverdedigen en hier moesten we slim mee omgaan.In de 4de minuut van de 2de helft scoorde Jantina de gelijkmaker. In de minuten die daarop volgende konden we nog goed bij blijven bij DWA. In het verloop van de 2de helft speelde DWA de aanvallen beter uit en wisten de korf makkelijk te vinden. Wij daarentegen gingen meer fouten maken en kwamen niet meer aan scoren toe. Na een kwartier spelen was de stand 11-13.
Susanne werd nog ingebracht voor Jantina, maar helaas was DWA toch een maatje te groot. Ze wisten in het 2de deel van deze helft de korf goed te vinden, waardoor de eindstand 11-18 werd.
Gescoord voor It Fean: Jille 3, Henk 3, Petra 3 en Margriet en Jantina elk 1.

25 apr.20:15DWA/Argo/ROG MW3 - Boelenslaan / It Fean MW1Meer
It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F120 apr.10 - 12
Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E320 apr.6 - 4 (0 - 0)
It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B120 apr.5 - 7