Afgelopen donderdag speelde de MW haar tweede wedstrijd tegen Wêz Handig MW. Het was jaren geleden dat er tegen Wêz Handig gespeeld was; een “onbekende” tegenstander dus.

Nu bleek dàt wel wat mee te vallen; dit was een wedstrijd met reünie-achtige gevoelens m.a.g. dat er in het aanvalsvak van Surhuisterveen twee dames nog meenden in de verdediging te staan!
De wedstrijd verliep verder uiterst sportief en de lachsalvo’s waren niet van de lucht. De rentree van Anne Bos pakte uitstekend uit; hij scoorde meteen drie keer van afstand. Peter Steffen die er in de tweede helft in kwam voor Anne wou hier niet voor onder doen en mikte ook drie keer raak van afstand.
Hein zag na twee succesvolle afstand schoten kans om z’n tegenstander onder de korf onaangenaam te verrassen door er één achterover in te schieten!
Het regende doelpunten ondanks dat er ook menig mooie kans om zeep werd verholpen (concentratie?).
De uitslag was uiteindelijk 18-7 voor It Fean. Doelpunten: Jille 3x, Hein 4x, Anne 3x, Peter Steffen 3x, Thom 3x, Tjitske 1x en Corry 1x
A.s. donderdag komt Flamingo’s MW naar Boelenslaan. (Die komen om te korfballen........!)