Zaterdag 11 mei moesten we thuis spelen tegen Kinea uit De Knipe. In de aanval stonden Maaike, Joelle, Marije en Esmee, en in de verdediging begonnen Jens,Thamara, Femke en Else. Roan was deze wedstrijd afwezig.

In de eerste helft was het Esmee die de 1-0 maakte. Ze scoorde van afstand. Daarna maakte Maaike een prachtige inloopbal (2-0). De 3-0 kwam op naam van Femke ook middels een inloopbal.
Nu pas wist Kinea te scoren en werd het 3-1. Jens maakte een mooie inloopbal maar werd hierbij gehinderd. Hij kreeg een strafworp mee die hij zelf mocht maken. Raak!!! 4-1.

De tweede helft wist It Fean ook weer snel te scoren. Esmee benutte een kansje bij de korf (5-1).
Ook Kinea kreeg een kansje onder de kor,f de stand werd 5-2. Hierna was het de beurt weer aan de Feansters, Esmee scoorde uit een door haar zelf verkregen strafworp (6-2).

Toen scoorden Jens en Femke beide uit een inloopbal (8-2). Kinea kreeg nog een strafworp mee, het was 8-3. Het laatste doelpunt van de wedstrijd werd gemaakt door Femke. De uitslag was 9-3 voor It Fean. Yes!!

De laatste wedstrijd wordt gespeeld op zaterdag 25 mei om 10.00 uur tegen Invicta D2 te Kollum.