Op weg naar de Mac ? Een dappere doelstelling, we gaan voor het Kampioenschap en ons zelf laten verwennen bij de Mac Donalds voor een lekkere hap. Dat deze morgen It Fean D1 goede stappen in de richting zetten, bleek uit goed samenspelend spel.

De stemming zat er al gauw in. Op de heenreis luid zingend lang zal hij leven voor de jarige chauffeur zat het met de teamgeest van de ploeg wel goed. Na een korte warming-up waaruit al bleek dat de korf gevonden kon worden startte de wedstrijd.
Voor het trouwe publiek die mee waar gekomen zijn er weer termen bijgevoegd in de dikke vandale woordenboek. Woorden als voetbal kenden we al maar snijden dat woord nog niet. De niet altijd goed fluitende scheidrechter introduceerde dit woord verschillende malen en floot de vrijspelende D1 pupillen regelmatig daarvoor af. Ook kon het publiek zien dat dit team aspiraties heeft voor het eerste in de toekomst. Goed vrijspelend, aanbiedend, gooiend en vooral goede combinaties leiden al gauw naar doelpunten. Steeds makkelijker en sneller vinden de pupillen elkaar.
Trotse ouders die dit zien swetsen en zweren heel wat af over hun pupillen. Zelfs zijn er ouders die er soort lotto op na houden bij missers geld in leveren en bij scoren er weer geld bij. Het systeem niet helemaal goed keurend kan dit geld alvast gespaard worden voor en wat grotere euro knaller bij de bekende Mac.
Al met al een pracht van een wedstrijd dik gewonnen 7-0. Met een trots gevoel zowel bij speler, leiders, trainers, coach en ouders werd met de winst punten in de zak de terugreis aanvaard.

17 apr.20:00Oerterp/VKC MW1 - Boelenslaan / It Fean MW1Meer
20 apr.09:30It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F1Meer
20 apr.09:30Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E3Meer
20 apr.10:00It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B1Meer