Afgelopen zaterdag stond de return tegen koploper VZK F1 op het programma. In de thuiswedstrijd was met 13-0 verloren.

Lisa was ziek, dus we gingen met 4 dames en 3 heren op stap. De auto’s vertrokken richting Haulerwijk volgeladen met belangstellende ouders.
Vorige week zagen we al dat het verdedigen een stuk beter ging, die lijn werd zaterdag goed doorgezet. Daardoor kwam VZK al een stuk moeilijk tot scoren. Het vrijlopen, gooien en vangen ging wat minder. Hierdoor kwamen we zelf te weinig in het spel en dus ook te weinig in kansrijke positie. Daarnaast ontbrak af te toe de scherpte om de vallende ballen te pakken en waren we onze tegenstander wel eens kwijt.
Twee doelpunten maakten we in de wedstrijd. Helaas was 1 doelpunt in tijdens een dood spelmoment en de 2e was verdedigd. Uit deze mogelijkheden moeten we de moed putten om juist door te gaan.
De uitslag van de wedstrijd was 9-0. Het was niet de verwachting dat we deze wedstrijd gingen winnen, maar dat als we elke wedstrijd weer een beetje beter worden, dan is dat een positief effect. We komen steeds dichter bij het moment dat we gaan scoren in de wedstrijd.
En de strafworpen: deze week weer gescoord door Lisanne (2x) en Luuk: resultaat 3-3.
Volgende week gaan we het opnieuw proberen, dan tegen Olympia.

25 apr.20:15DWA/Argo/ROG MW3 - Boelenslaan / It Fean MW1Meer
It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F120 apr.10 - 12
Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E320 apr.6 - 4 (0 - 0)
It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B120 apr.5 - 7