We begonnen de wedstrijd met in de aanval Marc, Remco, Coletha en Ellen. In de verdediging stonden Niels, Sander, Joukje en Sanne. Marc opende de score met een mooi afstandsschot, maar een minuut later was de stand alweer gelijk, 1-1. Daarna liep ’t Fean verder uit, naar een stand van 4-1 door afstandsschoten van Niels, Sander en Remco. Net voor rust werd het nog 4-2.

Na rust begonnen we weer goed, maar toch werd het 4-3. Daar moest wat aan gedaan worden. Niels kreeg een strafworp mee, maar miste die. Na deze gemiste strafworp, gingen we toch goed verder en werd het 6-3. Daarna werden er weer 2 strafworpen gemist aan onze kant.

Een jongen van de tegenpartij had een grote mond waardoor hij rood kreeg en het veld uit moest. Daardoor kreeg het Fean de wedstrijd in handen en had de tegenpartij niks meer te zeggen. Er werden mooie aanvallen gecreëerd waardoor de eindstand 9-3 werd en er 2 punten binnen waren. Doelpunten: Marc 3, Niels 1, Sander 3, Remco 1, Joukje 1.