Wedstrijd in Oenkerk.
Op 6 Oktober 2012 om 10:00 uur. Begon de wedstrijd van It Fean en DFD.

Daar waren we op het pakkeerterrein we wisten niet waar moesten voor het omkleden toen vroeg onze coach Corrie vroeg aan een meneer waar we heen moesten en toen zij hij daar moet je heen dus we liepen maar het bleek fout te zijn dus moesten we weer om lopen maar gelukkig vonden we de kleedkamers. Snel kleedden we ons zelf om maar we waren wel laat, bleek dat ze al wouden beginnen. Snel renden we naar het veld ff een paar doelen maken met ze allen opeens floot de scheidsrechter op ze fluit. We beginnen snel gaf Charlotte hem een hand.

Terwijl we moesten spelen was het gras helemaal nat hup de bal hup naar Charlotte hup bal wordt aan Anne gegeven hup ze scoort 1-0. Nou hebben de verdediging maar OO jee de andere ploeg scoort ook 1-1.Fluit pauze roept de scheidsrechter Hup klaar iedereen klaar yup. Paar minuten later wordt er weer een doel gemaakt 2-1. De bal gaat naar de andere ploeg zij willen winnen dus scoort ze er één.2-2 laatste keer met wisselen.na 15 minuten wordt er geroepen doelen kom op je kunt maar nee de doelen gaan er maar telkens niet in. Fluit wedstrijd is afgelopen teleurgesteld lopen we maar gelukkig staat het 2-2 gelijk.

Geschreven door Harshana Kooistra