Na een peptalk en High Five van de coach gaan de dames van E3 los tegen NKC E3.
Beide teams zijn flink aanelkaar gewaagd en er wordt heel goed verdedigd van beide kanten.

Onze meiden zijn erg fanatiek en de bal gaat dan ook snel rond van de een naar de ander.
En voor we het weten is het ineens 1-0 voor de meiden van surhuisterveen, mooi gescoord sannah!
Helaas voor ons brengt de tegenpartij de score al snel op een gelijkstand,1-1 en zo gaan we de pauze ook in!
Na de rust en de ranja gaan de dames er weer stevig tegenaan, maar helaas scoort de tegenpartij en is de stand 1-2.
Na nog een paar mooie kansen voor ons is het toch de tegenpartij die weer scoort,(1-3), en gelijk daarna nog een keer.(1-4) Onze dames geven de moet nog niet op en gaan er vol tegenaan, maar het mocht niet baten.
De tegenpartij had meer geluk en scoorde al snel de 1-5 en daarna ook nog eens de 1-6.
Op het einde van de wedstrijd (als de fluit al klinkt)wordt er nog bijna door ons gescoord, maar helaas rolde de bal er net niet in!
SANNAH, THEA, ANOUCK, IRIS EN ELINA JULLIE HEBBEN HET SUPER GEDAAN!