Het was zover. De eerste competitie wedstrijd. Dit keer nog zonder de afwezige Marnick maar de overige spelers waren vol goede moed. De ouders konden dan ook genieten van een leuke wedstrijd onder zomerse omstandigheden.

Al snel was duidelijk dat It Fean de overhand had. We moesten nog een beetje wennen aan elkaar maar al snel werd het spel beter en kwamen er vele kansen.
Goed om te zien dat de nieuwe spelers Saul, Gemma en Ingmar ook goed meededen en vermoeid al de rust haalden. Goed teken want dan is er ook wat gedaan. Bij rust was het 1-0 voor It Fean.
In de 2e helft werd het overwicht nog groter en dat resulteerde in een 3-0 overwinning.

Allemaal gefeliciteerd. Volgende week een vrij weekend maar dan moeten maar liefst 5 spelers diplomazwemmen. Succes allemaal.