Het vreemdelingenlegioen van It Fean 3 op de woensdagavond in actie tegen Flamingo’s.
Beide ploegen stonden onderaan, de thuiswedstrijd werd op 24 september gewonnen met 13-8. Kon dit herhaald worden ?

Het verslag van de thuiswedstrijg begon met:
“It Fean 3 rijgt ook Flamingo's aan de zegekar"
En
"Na twee overwinningen kunnen enkele spelers zich niet meer goed beheersen en dromen nu al van het volgende kampioensfeestje!”
Hoe anders hangt de vlag er bij 4 wedstrijden voor einde.
Werden er voor de zaal nog leuke wedstrijden gespeeld en punten gepakt. Na de zaal, door omstandigheden, elke week weer strijd om een team op de been te krijgen. Geen vaste patronen, te weinig training, en als resultaat: geen punten.
Dus.. kon dit herhaald worden? Het antwoord is simpel: Nee.
Flamingo’s was geen sterke ploeg, maar It Fean was niet bij machte om het verdedigend dicht te houden en aanvallend voldoende te laten zien.
De pauze begon met een 7-3 stand. Aan het eind stond een 11-6 stand op scorebriefje.
Nu de wedstrijd tegen mede-degradatiekandidaat Flamingo’s verloren is gegaan, zal het moeilijk zijn om nog in deze klasse te blijven.
Dank aan: Gea, Susanne, Ellen, Grietje.