Eindelijk konden we de zon begroeten tijdens een wedstrijd. Op het nieuwe sportcomplex in Ureterp de laatste wedstrijd alweer van de voorjaarscmpetitie.

Helaas was Inge afwezig, zij was ziek.

De wedstrijd begon vlot voor It Fean. Ellen maakte al snel een mooie doorloopbal en dus de 0-1.

Oerterp, 2e in de stand, liet ook zien gevaarlijk te kunnen zijn en kwam snel langszij en direct daarna op 2-1.

Hierna leek It Fean het heft in handen te nemen. Ilse en Jorrit (2x) zorgden ervoor dat It Fean met 2-4 voorkwam. Oerterp deed niet voor It Fean onder en bij rust was het zelfs 4-4. Spectaculair en erg spannend.

Na rust nam It Fean direct weer het initiatief. Elina maakt de 4-5. Na de 5-5 van Oerterp bleef het spannend met kansen voor beide teams.

Een terecht gelijkspel.

De voorjaarscmpetite zijn we geeindigd met 3 punten. Er werd 3x gelijkgespeeld en 1x met 1 doelpunt verschil verloren. Alleen van kampioen Lintjo werd 2x verloren.

Op naar het volgende seizoen. Alle spelers en ouders een prettige vakantie.