Zaterdag 7 april gingen we het veld in tegen Oerterp.
De coach had ook geleerd van afgelopen week en dus was de opstelling nu beter in verhouding.

De koude wind teisterde spelers en publiek maar het mocht de pret ook niet drukken.
Het spel ging aardig op en neer en ook onze nieuwe sterren konden zich vandaag al een stuk verbeteren. Ga zo door!
Hoewel Oerterp ook wel een paar kansn kreeg kwamen we toch op voorsprong. Elina schoot de 1-0 op het bord. Nog voor rust kwam Oererp terug en nam zelfs een 1-2 voorsprong. Zelf konden we net niet scoren.
Direct na rust kwam de poolwinter ook nog even langs. Hagel en sneeuw moesten door onze jonge helden getrotseerd worden. Ze deden dit met verve. Ondanks dak kon Oerterp bij een paar uitvallen 2 maal scoren en leek de wedstrijd verloren; 1-4. It Fean gooide echter de versnelling er nog een keer op. Vele ballen werden ineens onderschept en zo konden we veel kansen creeeren. Op 3-4 (2x Jorrit) was de spanning volop terug. Oerterp scoorde echter nog bij die ene spaarzame uitval de 3-5. Binnen een minuut scoorde Jorrit de 4-5. Billenknijpend kon Oerterp net stand houden. Waar we een punt verdiend hadden was het 4-5 voor Oerterp.

Goed gespeeld en karakter getoond tijdens kou, hagel en sneeuw. Volgende week de uitwedstrijd tegen Dio Oosterwolde.

20 apr.09:30It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F1Meer
20 apr.09:30Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E3Meer
20 apr.10:00It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B1Meer
20 apr.10:00Harkema E1 - It Fean / Boelenslaan E2Meer