De afgelopen 2 weken speelde senioren 4 2 wedstrijden. Verleden week de wedstrijd tegen Flamingo's.

Vol goede moed werd aan de wedstrijd begonnen. Wel werd Tjitske (schouderblessure) gemist maar ondanks dat nam It Fean het initiatief. Hoewel het spel nog niet echt geweldig was werd er uitgelopen naar een 4-1 voorsprong. Daarna ging het volledig mis. Het afstandschot was ver te zoeken en dat wordt het lastig. In de rust verliet een zieke Henk het veld (geen korf geraakt vandaag). Maar ook Thom kon het tij niet keren. Een ontluisterende maar terechte nderlaan volgde dus; 6-8.

Wie dacht dat het leed geleden was had het mis. Henk en Tjitske waren afwezig. Het schaatsen eiste echter z'n tol. Corry (knie), Gea (knie) moesten wel spelen omdat ook Gerda in de warming-up (hamstring) afhaakte. De wedstrijd was 5 minuten bezig toen Jehannes (kuit) afhaakte. Sander verving hem maar na 15 minuten moest ook Hein afhaken (hamstring).

Wie nu gaat tellen zal denken; Hoeveel spelers zijn er nu nog over? Juist ja, 7 stuks en dan nog 45 minuten spelen. Marfugels heeft gehele wedstrijd 1 a 2 doelpunten voorgestaan maar in de laatste 10 minuten werd een 10-8 achterstand nog weggewerkt en kwam de 10-10 op het bord.

Een puike prestatie.

Zaterdag 18 februari de laatste zaalwedstrijd tegen Westergo.