Afgelopen zaterdag stond de wedstrijd tegen Parabool 4 op het programma. Voor de wedstrijd stonden beide ploegen op de 4e plaats in de competitie (na de wedstrijd ook).
Doordat Jenco bij het intrainen geblesseerd raakte, werd kort voor de wedstrijd de opstelling nog iets gewijzigd.
In de aanval begonnen Herman, Benjamin, Margriet en Grietje. In de verdediging Henk, Peter, Ellen en Sanne (beide dames van A2).

Na 8 minuten stonden we tegen een 0-2 achterstand aan te kijken. Door een vrije bal en een strafworp van Henk werd de stand 2-2.
Daarna nog een afstandschot van Grietje, en er kwam een voorsprong. Na pas 5 minuten kwam de tegengoal van de Parabool.
Binnen 2 minuten een strafworp van Henk en een afstand van Peter en er kwam een verschil van 2 doelpunten.
Dit verschil werd met een afstandschot van Herman en Sanne en 2 tegengoals vastgehouden tot aan de pauze. Ruststand 7-5.

In de rust werd aangegeven zo door te blijven gaan en iets eerder tot schot te komen.
In de 2e helft bleef het verschil van 2 doelpunten nog tot 10-8 in stand, hiervoor scoorden nog Grietje, Ellen en Herman van afstand.
Door een blessure van Margriet, viel Coletha rond de 40e minuut voor haar in.
De Parabool wist echter meer te scoren, waardoor de stand tot 10 minuten voor tijd gelijk op ging.
Henk de V kwam nog in het veld voor Benjamin om iets meer lengte onder de korf te hebben.
Gelukkig hebben we de stand nog gelijk weten te houden tot 11-11.

Doelpunten: Henk 3, Herman 3, Grietje 2, Peter, Sanne en Ellen 1
Ik wil hierbij een compliment geven aan de beide dames van de A2 junioren, jullie hebben beide een prima wedstrijd gespeeld!

Sanne, Ellen, Coletha en Henk de V bedankt voor het meedoen.