Deze zaterdag alweer de 4e wedstrijd van dit zaalseizoen.
Gelukkig was Ellen weer hersteld en waren alle spelers beschikbaar. Zaterdagochtend 9.00uur in De Pein.
Dat zijn nog eens tijden.

Al direct was er een groot verschil te zien. De Pein had allemaal spelers van ca 6 jaar terwijl wij spelers hebben van ca 7 jaar. Dat jaar verschil zie je in alle aspecten van het korfbal terug.  Ook het spelen in een echt kleine sportzaal was ook niet echt in ons voordeel. De ruimte wordt dan te klein en je kan zien dat onze spelers al gewend zijn aan een groter veld.

In het begin van de wedstrijd zag je onze spelers meegaan met het niveau van De Pein. In het tweede deel van de eerste helft drukten we door en kwamen we eindelijk tot scoren.

In de 2e helft was het erop en erover. In die eerste 10 minuten scoorden we 4 maal. Uiteindelijk werd het 0-6.
Bravo. Op 7 januari spelen we pas weer. Dan thuis tegen Olympia.
Alvast prettige feestdagen gewenst.