Hierbij de 2-wekelijkse up-date.
Het lijkt er op dat It Fean 4 z'n draai krijgt. Eerst werd toch wel een zware wedstrijd verwacht tegen Veenwouden 2. Afgelopen jaren hadden we het daar toch wel eens moeilijk mee.

Nu kwam It Fean 4 eigenlijk geen moment in de problemen. Veenwouden werd kansloos naar huis gestuurd met een 19-9 nederlaag. Het publiek genoot van vele hoogstandjes en fraaie doelpunten.

Afgelopen zaterdag de strijd tegen Flamingo's 4. It Fean speelde erg overtuigend en de uitslag, alweer 19-9 overwinning, was niet geflatteerd. Met enige overtuiging in de afronding was de 30 haalbaar geweest. Misschien moeten we toch nog eens trainen om nog scherper in de afronding te worden. Zonder deze trainingen laat het team toch wel zien nog wat spektakel te kunnen bieden.

Komende zaterdag de wedstrijd tegen Marfugels/Stanfries 6.