Afgelopen Zaterdag 17 september stond  Sparta 2 - It Fean 2 op de planning, dit was de tweede wedstrijd voor It Fean 2, na een afgelaste wedstrijd tegen DTS. Vol goede moed vertrok het tweede dus naar Zevenhuizen om 2 punten binnen  te halen.

It Fean wist dat het een lastige wedstrijd  zou worden en kon dit na een paar minuten spelen ook al zien in het spel, door een achterstand op Sparta. Sparta verdedigde fel op de bal lijn waardoor er bij It Fean veel bal verlies was en uiteindelijk door overtredingen en afstandsschoten op een rust achter stand van 7-2 kwam te staan!

Onder het genot van een bakje thee en coach Sytse Batema werd er benadrukt minder in het spel mee te gaan en ons eigen spel te spelen, na een bakje thee ging It Fean dus weer het veld met goede moed en kon zo dus na enig tijd spelen een stuk terug komen tot een gat van 3 doelpunten verschil, maar door paar onnodige overtreding kreeg It Fean een paar strafworpen tegen en stond zo weer met een paar doelpunten achter op Sparta. It Fean bleef wel door spelen maar zonder resultaat, na 35 min spelen floot de scheidsrechter af en ging It Fean met nul punten en een stand van 14-7 naar huis. Komende zaterdag speelt It Fean thuis tegen Flamingo’s (14.00) en hoopt hier betere resultaten te boeken en 2 punten!

Als aanvoeder van 2 nogmaals bedankt: Evert, Peter Steffen, Sjoerd, Meike en Hilliena voor het mee spelen!!!