Op zaterdag 26 november vertrokken we vanaf de sporthal naar Groningen. Met een paar goede oefenwedstrijden achter de rug, hadden we er ook vandaag weer vertrouwen in.

Bij aankomst was er nogal wat onduidelijkheid over waar en hoelaat we nu precies moesten spelen. Gelukkig konden we al snel beginnen met een warming-up en na tien minuten stonden we te spelen.

Al snel kregen we de eerste tegen, van een ruime afstand. We kwamen er al snel achter dat we dit (studentenclubje) een beetje hadden onderschat.

Hun goede rebounds en zuivere schoten was precies hetgeen wat wij deze wedstrijd misten. Dit leidde tot enige frustratie aan onze kant. Niemand was op schot en de goals vielen maar niet. We liepen aardig gelijk op met als ruststand 10-6.

Na de rust werd dit gat steeds groter en stonden we met 14-8 achter. Nog steeds vielen er weinig goals aan ons kant. Met een paar mooie afstandsschoten van Simon kwamen we steeds dichterbij tot 16-14.

Iedereen kreeg weer hoop en begon het spel weer terug op tempo te brengen. Met nog vier minuten op de klok ging de Parabool weer vanaf ruime afstand scoren. De heren wisten zelfs de scoren onder de felle druk van Remco Z.

Na een goede comeback van It Fean / Boelenslaan 2 stond er na het fluitsignaal 17-15 op het scorebord.

Met omlaag hangende hoofdjes liepen we naar de kleedkamer om te douchen. Tenminste dat dachten we: met acht douches zouden we zo klaar zijn. Maar alsof het verlies vandaag al niet genoeg was, deed slechts één douche het. Die we ook nog eens met de tegenstander moesten delen...

Volgende week spelen zowel het eerste als tweede thuis tegen WSS om 17.20 en 18.30.