In het zonovergoten Surhuizum mocht het 3e het seizoen afsluiten tegen DTS 3. Met nieuwe oud-roze uitshirts werd vol verwachting begonnen aan de wedstrijd. De jonge jeugd van DTS was in het begin niet af te stoppen, de aanvallen van het 3e waren ook niet denderend. Na een 5-1 achterstand begon het 3e warm te draaien en bleek de jeugd van DTS ‘Sin Oan’ in de benen te voelen. Vlak voor rust scoorde Margriet de 6-7 en was daar de voorsprong.

Waar bij ons de jeugd wel fit was, lekkere wedstrijd voor Hendrik en Arjen, gingen we vrolijk verder de 2e helft. Na de 7-7 was het wel gedaan met de tegenstand. Het loopvermogen van onze jeugd werd volop benut, de lengte in één van de vakken ook en de tegenstander kon weinig meer uitrichten. Vanaf 10-12 werd er wat gas bijgegeven en werd in de laatste seconde het seizoen besloten met 10-16. Een heerlijke wedstrijd met prachtig weer het seizoen afsluiten en tweede worden in de competitie.