De laatste wedstrijd van het seizoen stond in het teken van afscheid nemen, willen winnen en bitterballen. WIK ’34 moest het slachtoffer worden. Het duurde even voordat de scheids er was, die stond in Surhuisterveen. In een gelijk opgaande wedstrijd met sportief spel, was het lekker spelen. Na rust werd het verschil gemaakt door onze dames.

Ed speelde zijn laatste wedstrijd en stopt ‘voorlopig’. De wedstrijd werd gewonnen met 11-8. Naast Ed, stoppen Ilona en Anne ook, zij kregen allen een bos bloemen en applaus, bedankt voor jullie inzet. Na de wedstrijd was het nog lang gezellig. Kees wou wel bitterballen, maar Onne bakt alleen in het weekend. Na 0:00 werd de frituur aan geslingerd en werden de bitterballen alsnog genuttigd.