In de namiddag van 12 maart speelde een bijeengeraapt tweede tegen CSL 4. Dit was nodig door de vele blessures bij het eerste, waardoor spelers van het tweede moesten doorschuiven. Gelukkig waren daar de A-junioren om ons te redden! Met een heel jong tweede speelden we tegen een ervaren team met goede heren.

Na het startsignaal van de scheids kwam It Fean al snel op een achterstand van 0-4. Door een paar mooie goals van Jorrit, Margriet en Thamara werd het gat weer wat gedicht. Tevergeefs want de heren van CSL 4 bleven maar scoren. We gingen de rust in met de stand 5-11.

In de pauze kwamen we tot de conclusie dat het de heren van CSL waren die de wedstrijd speelde. Na een aantal wissels begonnen we aan de tweede helft.

Meteen al begonnen de heren van CSL weer te scoren en werd het gat steeds groter. Beide teams bleven scoren, maar het verschil was al zo groot dat It Fean niet meer terug kon komen. De wedstrijd werd afgesloten door een mooi afstandsschot van Elisa, 11-21.