Op zaterdagochtend 5 maart had de B2 een uitwedstrijd in Noordwolde tegen Leonidas. De eerste helft begonnen we in de aanval met Baudie, Leona, Emma en Janke. In de verdediging met Tessa, Esmee, Anouck en Margje.

Met de volle focus begon de wedstrijd. Door het hoge baltempo van Surhuisterveen/Boelenslaan was het moeilijk voor de tegenpartij de bal te onderscheppen. Emma begon het potje mooi door 2 doelpunten op afstand te maken, hierdoor was er functiewissel. Na een doelpunt van Margje en een klein kansje van Esmee was er weer functiewissel. De verdediging bleef de hele wedstrijd strak en gefocust en pakte elke bal die ze maar konden. Na 2 mooie doelpunten van Baudie hadden we rust.

Na de rust leek de tegenpartij wakker te worden en werd het de B2 lastig gemaakt. Na een doelpunt van Margje kreeg de tegenpartij ook steeds meer kansen met uiteindelijk een doorbraak en één doelpunt tegen. Gelukkig herpakte de B2 zich snel met 2 doelpunten van Emma en Leona. De tegenpartij wist zo nu en dan de bal nog wel tot doorbraak te brengen maar zonder succes.

Na nog 2 mooie doelpunten van Esmee en Tessa werden de wissels Sjoukje en Jildau erin gezet voor Anouck en Emma. Met 2 frisse spelers in het spel speelde de B2 de laatste 10 minuten nog vol met nog een mooi doelpunt van Baudie. De uiteindelijke stand was 1-12 voor KV It Fean / Boelenslaan.

25 apr.20:15DWA/Argo/ROG MW3 - Boelenslaan / It Fean MW1Meer
It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F120 apr.10 - 12
Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E320 apr.6 - 4 (0 - 0)
It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B120 apr.5 - 7