Voor de wedstrijd
Wij als team wisten precies hoe we het spel tegen Invicta moesten spelen. We hebben namelijk zowel op het veld als in de zaal tegen ze gespeeld. Dus we konden ons daarop voorbereiden. Na een goede warmingiup begonnen we met inschieten. We hadden onze koppies erbij en hadden zin om weer eens te spelen. Ja hoor daar klonk de fluit. Natuurlijk gaven we weer elkaar eerst een high five en dan opstellen maar.

De wedstrijd!
In de opstelling stonden in de aanval Johan, Yolanthe, José en Marrith en met in de verdediging Tim, Djurre, Eva en ik (Sharon). Helaas kon Stijn er niet bij zijn, maar daardoor hadden we geweldig wisselspelers op de bank namelijk Esmee en Emma. Fijn dat ze konden invallen en ons geholpen hebben. Nu begon de wedstrijd echt.

De tijd begon te tikken en hetgeen wat wij nu moesten laten zien was dat wij ons 1ste plekje waard zijn. Helaas viel na 4 minuten de 1ste tegengoal, maar daar lieten wij ons niet door beïnvloeden en scoorden 6 minuten later de 1-1 door José. Gelijk daarna scoorde ik de 2-1 voorsprong. Nog geen 2 minuten later scoorde ik alweer met een ver afstandsschot. Waar ik op te horen kreeg het alleen nog eens te doen als ze erin zouden zitten.

Even later scoorde de tegenpartij de 3-2 en er achteraan gelijk de 3-3. We kwamen helaas tot een gelijke stand na 20 minuten. Dat bleef niet lang zo en Tim had alweer gescoord. En ja hoor Djurre scoort er gelijk achter aan. We staan weer op 5-3 voorsprong en zo gingen we de rust in.

Na de bespreking in de pauze wisten we wat we beter moesten doen en wat we al goed deden tegen Invicta. We begonnen aan de tweede helft. Na nog geen 1 minuut scoort de tegenpartij door een klein foutje in het verdedigingsvak. Die fout heeft Yolanthe snel weer opgelost met de 6de goal van de wedstrijd. Het staat dan nu ook 6-4. Djurre dacht het is nooit genoeg en scoorde nog 2 goals in de tweede helft en zo eindigden we deze overwinning met 8-4.