Na ongeveer anderhalf jaar geen zaalcompetitie wedstrijd gespeeld te hebben stond er eindelijk weer eentje op het programma. En wel tegen Joure 2. Voor het tweede van It Fean / Boelenslaan begon het gelijk lastig, want heel veel dames waren geblesseerd of afwezig. Hierdoor begonnen 2 jeugdspelers uit de A1 in de basis. Toch gingen ze positief de wedstrijd in en hadden ze afgesproken “gewoon te doen wat ze altijd doen”.

In de eerste helft leek het een spannende wedstrijd te worden. De stand liep de hele tijd heel gelijk op. Tot op een bepaald moment Joure met twee punten voor wist komen te staan, het stond 6-8 en It Fean wist dat er even een tandje bij moest. Dat deden ze, want al gauw werd het weer 8-8. Met nog een doelpunt van Stella werd het rustsignaal ingefloten bij een stand van 9-8. Tijdens de rust was nog niemand echt gestresst, ook de coach niet, dus we gingen rustig door met ons spel.

Het tweede van It Fean / Boelenslaan wist opeens weer heel vaak de bal er in te gooien en de verdediging goed dicht te houden. Dit resulteerde erin dat het gat steeds groter werd. Uiteindelijk heeft It Fean / Boelenslaan met 21-12 gewonnen.