Zaterdag 7 maart moesten wij tegen Hoogkerk/Nic. spelen.  We gingen spelen en al snel had Hoogkerk/Nic. 2 punten gescoord. Even daarna scoorde Aukje een punt 1-2 daarna scoorde Luurt een punt 2-2 maar toen ging Hoogkerk/Nic. weer een punt scoren 2-3 even daarna had Elisa een punt gescoord en 2 minuutjes later had Hoogkerk/Nic. nog een punt gescoord.
-rust-

We begonnen weer en al snel was het 3-5 voor Hoogkerk/Nic. maar toen kreeg Egbert een strafworp en scoorde die. Maar al snel had Hoogkerk/Nic. weer een punt 4-6 en nog een 4-7 en nog een 4-8 en ja nog een 4-9 nog een 4-10 en nog een 4-11 toen scoorde Inge een punt 5-11 toen ging Hoogkerk/Nic. weer scoren 5-12 en Egbert had nog een strafworp gescoord 6-12 toen scoorde Frank een punt 7-12 even daarna scoorde Arjan een punt 8-12 en nog in de laatste minuten scoorde Lisanne nog een punt 9-12, einde wedstrijd.