Hallo allemaal! Welkom bij wedstrijd over de SUPER spannende wedstrijd tegen De Wâlden B3 (kuchkuch).

Het is al een tijdje geleden (al bijna een maand, whoops) maar hier is het dan, enjoy! We begonnen lekker en scoorden de ene na de ander goal, op een gegeven moment stonden we 5-0 voor. Totdat De Wâlden 1 scoorde en het 5-1 stond. Omdat wij VrEsElIjK goed waren
 (kuchkuch) scoorden wij nog 4 doelpunten en stond het 9-1 voor ons. Maaarrr De Wâlden scoorde ook nog 1 en gingen we met een stand van 9-2 de rust in.

Een bespreking en het fluitsignaal van de scheidsrechter later begonnen we aan de tweede helft van de wedstrijd. Deze helft was heel rommelig en wat zwakker dan de eerste helft, anyway we kregen een strafworp mee en Eline scoorde daaruit de 10-2. Toen kregen we 2 doelpunten tegen, 10-4 dus.

Op een gegeven moment vond een meisje van De Wâlden het heel erg vreemd dat wij haar niet verdedigden ofzo, dus pakte ze haar kans en schoot, ze scoorde! Helemaal blij natuurlijk 10-5 zou je denken maar nee… ze maakte een prachtig eigen goal 11-4 voor ons lol (iedereen moest ook lachen haha). Toen we in de laatste minuut nog een goal maakten eindigde de wedstrijd met een eindstand van 12-4. Nou dit was het weer, groetjesss!