Zaterdag 8 februari 2020 om 10.00 uur.

Spelers: Anouck, Michelle, Emma en Eva. Nienke, Djurre, Femke en Janke. Rihanna.

Wedstrijd: We hadden helaas geen wissel, maar gelukkig kon Djurre uit de D1 met ons meespelen. We hadden wel SUPERVEEL kansen, maar er zaten heel weinig, jammer genoeg. De andere partij had weinig kansen, maar ze zaten wel allemaal.

Punten: Het was in het begin heel spannend. Als er werd gescoord, scoorden de anderen ook. De tegenpartij maakte 1-0, even later werd het 1-1. En zo ging het de hele tijd door, 1-2, 2-2, 3-2, 3-3, 3-4. We gingen de rust in met 4-4. Rust.

Na de rust ging het goed, 4-5, 5-5, 6-5, 7-5, 7-6, 8-6. En als laatste werd het 6-9. De overwinning was voor KV It Fean. Bij mezelf dacht ik JOEPIEEEEEEEEE.