Op naar Haulerwijk met weer een groep enthousiaste meiden. Layal, Esmee, Iris en Lieke starten de wedstrijd.

Na een paar minuten scoren Layal en Esmee. Wat spelen ze weer leuk, de meiden. Na de eerste 10 minuten is het al 0-4. Nyncke, Fardau, Sanna Roos en Iris mogen er nu in, al snelt volgt de 0-5 door Nyncke. Dan weet ook VZK de korf te vinden en scoort voor de rust 2x.

Lieke, Esmee, Layal en Nyncke gaan na de rust er weer vol tegenaan. Layal en Esmee scoren beide nog 2x en Nyncke weet ook de korf weer te raken. De laatste 10 minuten zijn aangebroken en Esmee, Iris, Sanna Roos en Fardau mogen er weer in. Na een minuut scoort Fardau de 11, Iris 12. Ook de tegenstander scoort nog een keer. In de laatste minuten scoort Iris nog 3x en Sanna Roos 2x. Uiteindelijk klinkt het eindsignaal en is de stand 4-17.

Wat zijn het toch toppers, die meiden van de F1.