Zaterdag 25 januari speelde It Fean / Boelenslaan 2 tegen Lintjo 2. Op het veld werd al eerder tegen deze ploeg gespeeld en gemakkelijk en overtuigend gewonnen met 27-3. Ondanks dit eerder behaalde resultaat werd er op gehamerd dat er scherp en overtuigend begonnen moest worden aan deze wedstrijd, omdat de tegenstander de laatste wedstrijden gewonnen had.

De scheidsrechter floot voor de start van de wedstrijd en de aanvalsmachine van de roodhemden draaide gelijk op volle toeren. Door goeie combinaties en mooie acties stond er al snel een 2-0. Lintjo wou zichzelf niet gelijk verloren geven en maakte de 2-1. It Fean / Boelenslaan was een maatje te groot voor Lintjo, die echter wel een stuk beter speelden dan de vorige keer en nu na 10 minuten spelen al evenveel goals gemaakt hebben als de vorige wedstrijd. Er werd gerust met een stand van 11-5 in het voordeel van de thuisploeg.

In de rust stemde iedereen er mee in de tweede helft net zo te spelen als de eerste  en met hetzelfde fanatisme werd de tweede helft gestart. De doelpunten machine van It Fean / Boelenslaan was nu warm gedraaid en begon steeds productiever te worden. De spelers gooiden mooie diagonale passes, maakten prachtige acties en beloonden zichzelf met een paar mooie goals. Ondanks het hoge rendement van afstand lag het rendement vanaf 2,5 meter niet zo hoog als normaal. Gelukkig konden we vandaag  zonder deze buitenkansjes. Door over alle schijven te scoren en maar liefst 9 verschillende doelpunten makers werd er afgefloten met een stand van 24-9.

De competitie is erg spannend met 4 teams die allemaal nog volop meedoen voor het kampioenschap. Volgende week kan It Fean / Boelenslaan een goeie stap maken uit tegen Oerterp/VKC 2. Om 21:00 uur wordt het startsignaal gegeven in de Wier Hal te Ureterp.

20 apr.09:30It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F1Meer
20 apr.09:30Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E3Meer
20 apr.10:00It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B1Meer
20 apr.10:00Harkema E1 - It Fean / Boelenslaan E2Meer