Afgelopen zaterdag (18-01-2020) moest It Fean / Boelenslaan 2 tegen de rivaal LDODK 4, waarbij ze op het veld net met één punt verschil verloren hadden. Super gemotiveerd werd daarom ook aan de wedstrijd begonnen. LDODK wist de score te openen met een afstandsschot. Gelijk daarna trok Simon Kempenaar de stand gelijk met ook een mooi afstandsschot van zijn kant. Tot de stand van 4-4 was het LDODK die steeds het voor touw nam. Vanaf daar haalde It Fean / Boelenslaan de ploeg uit Gorredijk in.

En zo ontstond er een verschil van twee doelpunten door een spannende strafworp gemaakt door Remco Zijlstra. De teams gingen de rust in met een stand van 8-9. Na de pauze gingen ze met volle moet de strijd weer aan. Daniël Kempenaar was lekker op schot en was daarmee met zijn vijf goals de topscorer van It Fean / Boelenslaan. Helaas kreeg It Fean / Boelenslaan ook een aantal goals tegen wat het maakte op een achterstand van 16-15. Met niet heel veel tijd meer op de klok leverde dit veel spanning op. Remco maakte dit met een afstandsschot weer gelijk. Door een overtreding aan onze kant kreeg LDODK aan het einde nog een strafworp mee wat de eindstand bracht op 17-16. Helaas heeft de geschiedenis zich herhaalt en hebben we weer met één punt verschil verloren van LDODK 4.