We begonnen te spelen met Michelle, Tess, Wiebren en Jeltsje Johanna. De Rodenburgers begonnen al snel te scoren. Maar onze kinderen lieten het er niet bij zitten. Wiebren speelde zijn eerste wedstrijd en scoorde gelijk. De volgende 2 treffers kwamen op naam van Jeltsje Johanna. De tegenstander scoorde ook. Daarna scoorde Michelle 2 keer. Dus na 10 minuten stond het al 2-5.

In de volgende 10 minuten stonden Ilse, Michelle, Lianne en Jorrit in het veld. Doordat wij met 3 punten voor stonden mocht de tegenstander  een superspeler (extra speler) in het veld doen. Michelle heeft nog 2 keer de korf goed gevonden. Want ja niet elke bal die op de korf wordt gegooid gaat in de korf. Dan nu eerst de pauze.

In de tweede helft staan Jorrit, Lianne, Jesse en Ilse in het veld. De Rodenburgers kwamen goed uit de rust vandaan, want ze begonnen zomaar 4 keer te scoren. Het stond toen 6 -7. En bij onze kids lukte het even niet om te scoren. Bij ons was er snel sprake van voetfouten waar dan snel voor werd gefloten.

In de laatste 10 minuten stonden Wiebren, Tess, Jesse en Jeltsje Johanna in het veld. De Rodenburgers scoorden weer 2 keer.  Wij wisten nog wel te scoren en wel door Wiebren. De Rodenburgers lieten het er niet bij zitten. Ze scoorden nog 3 keer, waardoor het puntenverschil weer 3 punten was, maar dan deze keer in ons nadeel. Wij konden er een super speler in doen. En dat werd Michelle. Desondanks scoorden de Rodenburgers nog 2 keer. Op het einde wist Jeltsje Johanna nog een keer de korf te vinden wat uiteindelijk de eindscore op 13 - 9 bracht.

Uiteindelijk een hele verrassende wedstrijd. Waar wij eerst makkelijk voor staan, sta je aan het eind van de wedstrijd achter en heb je nul punten.
De strafworpen was 3 -3.