Het derde team van It Fean / Boelenslaan mocht zaterdag aantreden tegen het zeer sportieve Noordenveld 3 in Roden. De eerste voorsprong was er voor de thuisploeg, maar It Fean wist aan te haken met doelpunten van Sietse en Jan Robert, 4-2. Noordenveld pakte echter weer de meeste scores, waarna Jenko er 7-3 van maakte. De rust werd gevonden met 10-5 op het scorebord, met doelpunten van Jenko en Grietje.

Na rust wisten we de hoop terug te brengen door tot 3 maal toe terug te komen tot 4 doelpunten verschil. Doelpunten werden gemaakt door Jenko, Jan Robert (2x) en Petra. Helaas wist Noordenveld daarna maarliefst 7 maal op rij te scoren. Nog een doelpunt van Jan Robert en eentje voor Noordenveld brachten een 21-10 eindstand op het scorebord. Een sportieve wedstrijd met een terechte winnaar…., op naar de volgende.