De wedstrijd in Grou tegen Mid-Fryslân/Jansma Burdaard D1. Als extra spelers gaan uit de D1 Jildau en Johannes mee. Michelle en Emma zijn er vandaag niet. We moesten even wachten voor er opgewarmd kon worden. En uiteindelijk om 13:15 uur konden we los. Femke is aanvoerder en de wedstrijd begint actief. Mooi verdedigend spel en al na 2 minuten een mooie kans voor Femke. Jildou scoort uit een prachtig afstandsschot en de 0 is van het bord, 0-1.

Na 10 minuten scoort Mid Fryslân en is de stand 1-1. Anouk maakt na een aantal mooie overspeelacties de 1-2. Jildau 1-3. Helaas al heel snel een tegendoelpunt en 2-3. Er wordt van veld gewisseld.

Strafworp voor It Fean / Boelenslaan. Jildau neemt hem maar mist helaas. Er wordt goed overgespeeld met kansen voor beide kanten maar onder de korf blijft het nog wat leeg in het overspel. Pauze in met 2-3.

Na de pauze vol goede moed weer verder. Anouck maakt na 5 minuten de 2-4. En na nog eens 5 minuten scoort ze ook de 2-5. En Eva volgt met een razendsnelle 2-6.  Het overspelen verloopt super vlot en mooi. Femke scoort 2-7. Aanval wissels en het doel gaat actief verder. 2-8 voor Janke en nynke scoort 2-9.

Eindstand 2-9 super gespeeld heer en dames. Wat een samenwerking.