Op naar Gorredijk met een groep enthousiaste meiden. Ze hebben er zin in. We gaan ook super goed van start, spelen goed over en dat wordt dan beloond met de 0-1 van Nyncke.

De tegenpartij is net zo fanatiek, zij hebben een snel en behendige jongen in hun team die steeds de bal weet te raken, al snel volgen dan ook 3 doelpunten voor LDODK. Maar ook Iris weet te korf te vinden en na de 4-2 maken Esmee en Fardau de 3 en 4. De stand is weer gelijk en de laatste 10 minuten zijn aangebroken. De snelle tegenstander wordt weer ingezet en helaas voor ons is het dan een paar x raak. Esmee scoort voor ons nog een keer. De eindstand is 8 - 5.

We kunnen trots zijn op deze meiden, ze waren enorm fanatiek en erg aan elkaar gewaagd, spelen goed samen en hebben plezier met elkaar. De strafworpen eindigen in 2-2.