Zaterdag 5 oktober speelt de D2 van It Fean / Boelenslaan tegen Oerterp D1. Het is een prachtige herfstdag, de supporters staan lekker in het zonneteje te genieten van een leuke pot korfbal. Want wat gaan ze goed van start! De 1e wedstrijd werd met 9-1 vrij gemakkelijk door Oerterp gewonnen.

Vandaag ziet het er heel anders uit. Voor we het weten staan we met 3-0 voor! Verdedigend kunnen we het goed dichthouden, toch weet Oerterp te scoren en vlak voor rust scoort Oerterp de 3-2. Helaas wordt een strafworp van Emma door de scheidsrechter afgekeurd. In de rust maar even de puntjes op de I zetten.

Maar Oerterp komt sterker terug de 2e helft. It Fean / Boelenslaan weet nog 1 keer te scoren in de 2e helft, maar oerterp wel 5 keer! Even rekenen.....Inderdaad; we verliezen met 4-7. Maar tjonge wat een mooie wedstrijd vergeleken met de vorige keer tegen deze tegenstander! Ga zo door D2!