Vandaag hebben we onze 1e wedstrijd als F1 samen. Het is een uitwedstrijd naar Reduzum. Mijn eerste wedstrijd bij de F-jes, want sinds deze zomer zit ik op korfbal. De eerste 10 minuten stond ik op wissel samen met Esmee.

We begonnen meteen goed. Lianne scoorde 0-1 en Iris scoorde 2x, het stond 0-3. De tegenstanders mochten hun ‘super speler’ inzetten. Nu mocht ook ik meespelen en ik scoorde. We gingen met 0-4 de rust in.

Na de rust werd het nog een spannende wedstrijd. De eerste 10 minuten waren we aan elkaar gewaagd. Waar het scoren in de eerste helft bij Reduzum niet wilde slagen, lukte dit in de 2e helft wel. Het stond 4-5 en later 5-6. Iris heeft nog 2x gescoord en ik nog 3x.

We hebben onze eerste wedstrijd uiteindelijk gewonnen met 6-9. Een machtige eerste wedstrijd. Iedereen heeft super goed gespeeld, met dank aan onze coach van deze wedstrijd Esther Brouwer. Aankomende zaterdag hebben wij een thuiswedstrijd om 11.15 uur tegen Heerenveen.