Het was zover, de eerste wedstrijd op het veld. we moesten al op tijd korfballen, de wedstrijd begon om 10 uur en we speelden uit, in Leeuwarden. Het was erg koud en in het begin viel er zelfs natte sneeuw.

De wedstrijd begon. Mirthe kreeg een doelpunt tegen en het stond 0-1. Toen scoorde ik en het was gelijkstand. We wisselden van functie en gingen weer door. Vrijwel meteen daarna scoorde Jeska een doelpunt. We stonden 2-1 voor.

Toen was het pauze en we besproken wat we beter konden doen, namelijk het gooien. Toen scoorde ons team weer. En daarna de tegenpartij nog 2x. de scheidsrechter floot. De wedstrijd was over en we hadden 3-3 gespeeld. We waren aan elkaar gewaagd en hopen de volgende keer te winnen.