Zaterdag 23 maart ging It Fean / Boelenslaan 2 op bezoek bij Thrianta uit Hoogeveen, voor ons geen onbekende ploeg. De vorige wedstrijd werd nipt gewonnen door Thrianta. Na een zeer vakkundige bespreking werd de opstelling besproken. In de aanval begonnen Jille, Sietse, Petra en Jannie. En in de verdiging Jenko,  Jan Robert, Grietje en Thelena. Atje, Peter en Hester mochten de reservebank warm houden.

Om 16:30 uur gaf scheidsrechter dhr. J. Huizinga het startsignaal. De score werd geopend in de 1e minuut door It Fean / Boelenslaan door een fraai afstandschot van Jannie. Daarop kwam direct een antwoord van Thrianta. Daarna werd er om-en-om gescoord. De verdediging hield het goed dicht waardoor er na 20 minuten spelen 4-4 op het scorebord stond. Daarna werd er nog één keer gescoord door It Fean/ Boelenslaan en twee keer door Thrianta. Bij een stand van 6-5 werden de kleedkamers opgezocht.

Na de rust en een paar wissels aan de kant van It Fean / Boelenslaan tekende Thrianta voor hun 7e doelpunt dat na 13 minuten spelen in de tweede helft viel. Na 22 minuten spelen stond een score van 11-8 op het scorebord. Daarna werd er nog één keer gescoord door It Fean / Boelenslaan en nog twee keer door Thrianta. De scheidrechter floot af bij een stand van 13-9 in het voordeel van Thrianta.

Volgende week speelt It Fean / Boelenslaan 2 haar laatste thuiswedstrijd van het zaalseizoen tegen Drachten/van der Wiel 5. Aanvangstijd is 17:20 uur.