Op zaterdag 16 maart moesten we tegen De Granaet C2 spelen. Zij stonden 3e en wij 4e. Wij hadden wel een wedstrijd minder gespeeld. Zij hadden 11 punten, wij 10. Dus degene die won werd 3e. Myrthe speelde nog niet mee, vanwege haar gebroken arm, maar het gaat al wel beter met haar.

De wedstrijd begon. Al snel kreeg Marieke een strafworp, die ze ook scoorde, 1-0 voor ons. Daarna kreeg Yolanthe een doelpunt tegen, 1-1. Ook Eva kreeg een doelpunt tegen, 2-1 achter. Ingmar maakte een mooi afstandsschot en maakte 2-2. Later kreeg Eline een doelpunt tegen, 2-3. Maar Tessa scoorde er weer een, 3-3.

Daarna kreeg ik er 2 tegen, 3-5. En gauw daarna kregen we weer 2 doelpunten tegen, 3-7. Marieke kreeg nog een doelpunt tegen, 3-8. Jeska scoorde, 4-8. Toch kreeg Yolanthe nog één tegen, 4-9. Tot slot scoorden wij nog 2. Daarna was de wedstrijd afgelopen.

De eindstand was 9-6 verloren. We hadden erg ons best gedaan maar De Granaet was toch beter.