Zaterdag 15 december moesten we tegen Boelenslaan E1. We spelen met Sumeya, Sjoukje, Nynke en Eline. Rianne en Eva beginnen op de bank. Na 2 minuten een doelpunt, 0-1 voor Boelenslaan. En dan komt Sjoukje in actie en scoort de 1-1. Boelenslaan scoort en dan is het 1-2. En toen dacht Nynke ik moet er ook een scoren, 2-2. Eline stond vrij en toen scoorde ze 3-2. Eline heeft weer een gescoord, 4-2.

Er zijn 10 minuten geweest. En nu is het wissel Rianne en Eva gaan er in. 5-2 Sjoukje scoort een mooi schot. Eva scoort 6-2. Maar dan scoort Boelenslaan 6-3. Na 1 minuut scoort Eva de 7-3. Het is pauze.

Sjoukje en Eline zitten nu op de bank. Na 1 minuut scoort Eva de 8-3. En Boelenslaan scoort dan de 8-4. Eva scoort weer nu staat het 9-4. In de laatste minuut voor het wisselen scoort Boelenslaan 9-5. Het is tijd om te wisselen Rianne en Sumeya mogen even uitrusten. 10-5 voor Sjoukje. En dan scoort Boelenslaan de 10-6. En dan een mooi schot van Eline, 11-6. Een strafworp voor Boelenslaan deze ging helaas mis. Een mooi schot voor Boelenslaan, dat maakt de eindstand op 11-7.

De strafworpen: 5-3 voor Boelenslaan.