Op deze mooie zaterdag reisde de EXPERT-formatie af naar Oldebekoop om daar aan te treden tegen Lintjo. Voor de combi-ploeg geen onbekende tegenstander. Een fysieke ploeg, iets waar coach Lammert van der Veen in de bespreking ook voor waarschuwde.

Na het eerst fluitsignaal van de heer Oostra ging de wedstrijd los. Na wat aftasten van beide ploegen was het Lintjo die de score opende. Al snel had de combi-ploeg het antwoord klaar en trok de stand gelijk. Tot aan de rust was het de combi-ploeg die beter was en ging dan ook met een twee doelpunten voorsprong de rust in, 6-4.

In de rust hamerde de coach er op dat we wat meer rust moesten houden in de aanvallen. Lintjo kwam beter uit de rust en trok de stand gelijk. Op dit moment werd het zeer fysiek van de kant van Lintjo en de scheidsrechter die hier niet tegen optrad. Even was de combi-ploeg de kluts kwijt en liep Lintjo uit naar drie doelpunten voorsprong, 9-6. Maar de ploeg van coach Lammert van der Veen vocht zich terug en kwam gelijk.

Weer liep Lintjo uit naar 12-9, nu was de tijd de tegenstander van de combi-ploeg toch kwamen ze terug tot op 1 doelpunt. Maar helaas de scheidsrechter vond het genoeg en zo verloor de de combi-ploeg met 12-11 van een zeer fysieke ploeg uit Oldebekoop. Maar er is gestreden en gevochten voor de punten helaas het mocht niet zo zijn.