Vandaag (zaterdag 29/9) een thuis wedstrijd tegen Westergo E2. Nynke is vandaag afwezig, zit heerlijk op Texel. Dus we hebben maar 1 wissel vandaag. We starten de wedstrijd met Rianne, Sjoukje, Eline en Eva.

Na 1 minuut is het al raak! Sjoukje maakt de eerste. Snel daarna maakt ze ook de 2-0 en de 3-0. We spelen goed samen en Eva heeft een paar mooie kansen. Net voor de wissel maakt Sjoukje alsnog de 4-0. Eva gaat eruit, Sumeya komt erin. En weer mag Sjoukje een doelpunt op haar naam zetten. Eline maakt daarna de 6-0 en 7-0 is weer voor Sjoukje. Eline scoort daarna nog een keer maar helaas voor ons is die goed verdedigd door de tegenpartij.

Na de rust zit Rianne op de bank. Gelijk is daar de 8-0 van Sjoukje. Eva scoort ook nog, helaas verdedigd. Snel daarna maakt Eva dan de 9-0 en de 10-0. Sjoukje vervolgens de 11-0 en de 12-0.

De E1 is bezig met een super goed seizoen. Een leuke club meiden. Eva maakt dan nog de 13-0. En Eline scoort ook nog 2 keer. Wat weer een mooie score voor de E1. De strafworpen eindigen in 2-1.