Afgelopen zaterdag moesten we onze laatste wedstrijd spelen tegen LDODK. Ondanks dat we vorige week al kampioen waren, wilden we deze wedstrijd ook per se winnen. We begonnen met Baudie, Djurre, Emma en Janke in de basis. Binnen enkele minuten maakte Janke dmv een klein kansje de 1-0, die al snel gevolgd werd door de 2-0 van Djurre dmv een prachtig afstandschot.

LDODK werd langzaam wakker en maakte de 2-1, maar wederom kwam Janke in actie en zo werd de stand 3-1. Hierna werd er gewisseld en konden we even onze draai niet vinden en hier maakte LDODK gebruik van en zette de stand op 3-3. Maar Eritia bracht ons weer op 4-3 voorsprong.

Na de rust ging het wat heen en weer met de stand, Djurre scoorde nog 3 maal voor ons en ook LDODK sccorde nog 2 maal. De stand was 7-5 en we hadden nog iets minder dan 10 minuten op de klok. Janke scoorde nogmaals en ook LDODK en zo eindigde de wedstrijd in 8-6 winst voor It Fean.

Welverdiende kampioenen want we hadden alle 6 wedstrijden gewonnen. Omdat Emma vorige week afwezig was, kregen we nogmaals patat en maakten we vandaag de kampioensfoto. Een prachige afsluiter van een prachtig seizoen. Alle kids zijn enorm 'gegroeid' dit seizoen en gaan dan ook welverdiend door naar de D's.