We begonnen met Emma, Eritia, Baudie en Djurre in de basis. Al vrij vlot maakte Eritia de 1-0, gevolgd door Emma met de 2-0 en Djurre met de 3-0. Maar Djurre was nog niet uitgeschoten en maakte achtereenvolgens de 4-0, 5-0 en 6-0. Ook Baudie wist de korf nog te vinden en maakte de 7-0, hierna schoot Djurre nog 3x en wist zelfs NQL de korf te vinden en zo gingen we met een voorsprong van 10-1 de rust in.

Na de rust probeerden ook Marilie en Janke hun kansen te pakken maar, helaas het lukte net niet. Eritia scoorde nog 2 maal en NQL kwam nog 5 keer in actie. Zo werd de eindstand 12-6 in het voordeel van KV It Fean. De toppers van de E1 lieten een prachtig samenspel zien waarin goed werd verdedigd en aangevallen. Ook het inlopen beginnen ze onder de knie te krijgen.

De strafworpen werden ook nog gewonnen met 3-1.