Zaterdag 3 februari gingen we naar Dokkum voor een revanche tegen D1 Granaet. Het had licht gesneeuwd, dus vertrokken we iets eerder. We kwamen daardoor op tijd aan in Dokkum. Aukje Boomsma was met ons mee als reserve.

We begonnen met een 1-0 achterstand, maar Eva wist er 1-1 van te maken. Vervolgens werd het 2-1, gelukkig wist Lisanne door een strafworp er 2-2 het weer gelijk te trekken. Door mij werd het 2-3, eindelijk een voorsprong. Helaas werd het daarna 3-3. Femke zorgde weer voor een voorsprong: 3-4. Maar ook nu werd er weer door Granaet gescoord 4-4. We gingen de rust in met een 5-4 achterstand.

In de rust gaven de coaches aan dat wij voor moesten verdedigen. Hier moesten we scherper op zijn.

Het kon nog. Vol goede moed gingen we de tweede helft beginnen. Het werd 5-5 door een schot van Johan. Vervolgens werd het 6-5. Lisanne maakte de 6-6. Het leek op een gelijkspel te eindigen. Helaas wisten de Granaetjes er 7-6 van te maken en gingen we teleurgesteld richting Surhuisterveen. Wij hebben er hard voor gestreden, maar helaas leidde dit niet tot het gewenste resultaat. Wie weet volgende week wel? Dan spelen we thuis tegen Sparta D1.