We begonnen met goede moed aan de wedstrijd. We moesten tegen Quick '21 C2, Quick stond een-na-laatste, dus we hadden er een goed gevoel over. Oh en trouwens, we hadden een doel: maximaal 10 doelpunten scoren en 0 doelpunten tegen. Zou 't ons lukken? De opstelling was als volgt, in de aanval:  Hielkje, Luurt Dale, Judith en Jeska. In de verdediging : Aukje, Lisanne B, Jelmer en Lisanne K. En op wissel Tessa en Elina.

Toen de wedstrijd eenmaal begon waren we op dreef. Luurt Dale scoorde na 4.50 min het 1e doelpunt, 1-0. Na 13 minuten scoorde Luurt Dale weer! 2-0! Er kon gewisseld worden. Kort nadat we gewisseld waren scoorde Jelmer de 3-0! En weer kort daarna scoorde Aukje de 4-0! Goh, wat een saaie wedstrijd dit! Toen scoorde Eline de 5-0. Net voor de fluit ging scoorde Hielkje de 6-0. We gingen de rust in met 6-0, lekker begin!

Na een korte pauze met een goede bespreking gingen we weer naar het veld, laat de 2e helft maar beginnen! Quick kreeg de bal uit maar wij onderschepten de bal en Aukje kreeg de bal en scoorde! 7-0 voor ons! Kort daarna scoorde Lisanne Kooistra de 8-0! Daarna volgde de 10-0 van Judith, daarna de 11-0 van Aukje, daarna de 12-0 van Jelmer de 13-0 van Judith en de 14-0 van Luurt Dale.

Alleen toen ging het even mis………. Ik viel en kreeg daardoor last van mijn knie, ik moest eruit! Later (na best wel lang vond ik zelf) had ik gevraagd of ik erin mocht en het mocht! In de laatste 5 min scoorde ik de 15-0 (eerst werd het doelpunt niet geteld door de jongen die dat ene grote bord met punten deed. Toen ben ik na de wedstrijd naar de scheids gegaan en gezegd dat 't 16-0 was in plaats van 15-0 WHAHAHAHA).

Maar in de laatste minuut scoorde Lisanne Bouma de 16-0! we hadden gewonnen en ons doel bereikt! boven de 10 doelpunten voor en 0 doelpunten tegen! Zo ik heb mijn verhaal weer gedaan, en doei hé! Bedankt voor het meespelen Lisanne Kooistra, Eline en Tessa!