Zaterdag moesten onze E1-spelers spelen tegen V & V e2 uit Garijp. In de eerste helft ging het spel heen en weer met kansen voor beide ploegen. Vlak voor het verstrijken van de eerste helft in de laatste 40 seconden wist V & V te scoren. It Fean kon dus aan de bak.

De ploegen waren nog maar net aan de tweede helft begonnen toen Djurre de korf wist te vinden 1-1. Daarna weer Djurre, 2-2. Met nog 4 minuten te gaan kwam V & V weer op gelijke hoogte 2-2. Maar Eritia zorgde weer voor de hernieuwde voorsprong waarmee de winst binnen leek 3-2. Maar niets was minder waar want V en V kwam toch nog op gelijke hoogte 3-3.

Al met al een terechte uitslag na een leuke en spannende wedstrijd. De strafworpen werden wel gewonnen door It Fean. Janke en Eritia scoorden de strafworpen tegen één gescoorde strafworp van V & V. Eindconclusie een leuke pot met gewonnen strafworpen.