Zaterdag 27 januari staat de wedstrijd tegen TFS E1 in Drachtster Compagnie op het programma. Het is de beurt van Nynke en Eva om op de kant te zitten, maar zij worden al na 10 minuten ingezet en zo wordt er elke 10 minuten door gewisseld. Lysan is uitgeleend aan de F1 en is er vandaag niet bij. Sumeya, Sjoukje, Iris en Eline starten in de basis.

Al snel scoort TFS het 1e doelpunt van de wedstrijd en ook de 2e komt er snel achteraan. It Fean staat met 2 doelpunten achter. Maar gelukkig maakt It Fean daar snel een einde aan, want door goed te spelen kan Sjoukje 2x een doelpunt maken. Hierdoor komt de stand gelijk op 2-2. En het It Fean gaat door, want Eline en Sjoukje maken elk een doelpunt waardoor het nu 2-4 is. It Fean speelt sterk en kan de voorsprong nog verder uitbreiden naar 2-5 dankzij een doelpunt van Nynke.

Is TFS helemaal kansloos? Nee hoor, ze komen terug in de wedstrijd door 2 x achter elkaar te scoren. De stand is nu 4-5! Spannend hoor! It Fean maakt snel een einde aan deze inhaalrace want Eva kan 2 x scoren met haar team, het wordt 4-7. Het laatste doelpunt van de wedstrijd scoort Nynke, de wedstrijd wordt verdiend gewonnen met 4-8! De strafworpenreeks wordt door TFS gewonnen met 4-3.

Op zaterdag 3 februari speelt It Fean E2 tegen Harkema E1 om 9:00 uur in de Surventohal.