De wedstrijd begon goed, na twee minuten stonden we al voor met 1-0 gescoord door Luurt. En al spoedig scoorde Hielkje de 2-0, en daar na scoorde Aukje twee keer achter elkaar aan dus stond het 4-0. Na nog geen minuut scoorde Luurt al weer en het was toen 5-0, na enkele minuten scoorde de tegenpartij en het was Hielkje die hem tegen kreeg het stond 5-1.

En na nog geen minuut scoorde Saul met 6-1, 1 minuut voor de pauze scoorde Luurt weer met 7-1 gingen we de pauze in. We stonden nog maar net in het veld en Hielkje scoorde alweer,  het stond toen 8-1 en na 6 minuten scoorde Aukje weer met de 10-1. Na 2 minuten scoorde Lisanne de 11-1, en al spoedig scoorde Luurt de 12-1.

Het was spannend want de tegen partij kreeg meer kansen maar we hielden ons niet klein en Hielkje scoorde 13-1. Maar we waren te blij en de tegenpartij scoorde 13-2, daar waren we niet blij mee en Aukje al helemaal niet en scoorde al spoedig 14-2 en wat gebeurt er Hielkje scoorde 15-2. Maar we waren te blij en daar viel de 15-3, de bal ging naar de andere kant en er werd geploeterd om nog een doelpunt te maken het lukte niet en de eindscore werd 15-3. Wat waren we blij dat we gewonnen hadden.